Tue työtämme

Jäseneksi liittymisen lisäksi voit tukea toimintaa ostamalla kannatustuotteitamme ja osallistumalla järjestämiimme tilaisuuksiin tai arpajaisiin. Jos haluat tehdä rahalahjoituksen, talleta se tilille FI09 5365 0120 0192 92 ja kirjoita viestiosaan Lahjoitus.

Jos yrityksesi haluaa tarjota etuja jäsenistöllemme, ota yhteyttä sihteeriin sopimuksen tekemiseksi.

Mannerheimin lastensuojeluliitolla on myös valtakunnallisia kohteita johon voi lahjoittaa, lisää tietoa niistä täältä.

Lapset ensin-keräys

Lapset ensin-keräys on MLL:n valtakunnallinen kampanja. Kampanja muistuttaa siitä, että jokaisella lapsella on oikeus leikkiin, iloon ja turvaan. MLL auttaa vanhempia kasvattamaan ja suojelemaan lapsia ja iloitsemaan heistä. Lapset ensin-keräyksellä hankitaan varoja MLL:n paikallisyhdistysten ja piirien työlle lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi.

Punkalaitumen yhdistys suuntasi vuonna 2016 keräyksestä saadut varat Terhokerhotoimintaan.

Keräys toteutetaan lipaskeräyksenä keskustassa.