Anna aikaasi, tule vapaaehtoiseksi!

Valokuvakisan 2011 finaalikuva, kuvaaja Rebekka Ojala

Kallein lahja

Sanotaan, että ajan antaminen on kallein lahja, sitä ei koskaan saa takaisin. Vapaaehtoisena voit käyttää aikaasi myös muiden iloksi. Pienelläkin panostuksella voi olla valtavan suuri vaikutus.

Haluaisitko osallistua ja harrastaa? Olisiko sinusta mukava lukea lapsille satuja? Tuntuuko sinusta, että askartelutuokion ohjaaminen perhekahvilassa kuulostaisi hauskalta tai haluaisit leikittää lapsia Perhepeuhulassa? Kerätä porukan ja lähteä yhteiselle vaunukävelylle? Toimia valokuvaajana yhdistyksen tapahtumassa? Tapoja osallistua on juuri niin monta kuin osallistumisesta kiinnostuneita henkilöitäkin.

Mitä vastineeksi?

Vastalahjaksi ajastasi tarjoamme sinulle hyvän mielen, uusia ystäviä, kokemuksia, vertaistukea, uusia verkostoja ja paljon muuta. Sinut perehdytetään tehtävääsi ja halutessasi saat vastuualueita, mahdollisuuden osallistua MLL:n koulutuksiin sekä tilaisuuden kehittää yhdistyksen toimintaa. Aktiivisesta toiminnasta yhdistyksessä saat myös todistuksen, jonka voit liittää ansioluetteloosi.

Voit olla mukana vain kerran, pienen hetken ajan tai sitoutua toimintaan pidemmäksi aikaa. Voit osallistua tavalla, joka sopii juuri sinulle ja sinun elämäntilanteeseesi. Uudet ideat ovat aina tervetulleita ja jokainen yhdistys kaipaa innokkaita ihmisiä mukaan toimintaan. Ilmianna itsesi meille allaolevalla lomakkeella ja otamme yhteyttä sinuun toivomallasi tavalla.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan iloiseen joukkoomme!

MIkäli olet kiinnostunut toimimaan perhekahvilassa, ilmoittaudu mukaan Perhekahvila-sivulla olevalla ilmoittautumislomakkeella.