Kevätkarkelot

Kevätkarkelot on vuodesta 2012 alkaen järjestetty koko perheen tapahtuma, jonka ohjelma vaihtelee vuosittain. Tapahtuman yhteydessä on mm. puffetti, ongintaa, arvontaa ja pomppulinna. Tarjolla on ollut myös maksutonta talutusratsastusta ja poniajelua Hessi-tallin rauhallisilla poneilla.

Vuonna 2013 karkalokansaa olivat laulattamassa tv:stä tutut Mimi ja Kuku.

Vuonna 2014 harjoiteltiin tiellä liikkumista lokariautoilla Lasten liikennekaupungin avulla.

Vuonna 2015 teemana oli sirkus. Pääesiintyjänä oli Pelle Positiivi ja perheet saivat harjoitella sirkustemppuja sirkustyöpajoissa.

Vuonna 2016 teemana oli Willi Länsi. Vetonaulana oli mekaaninen rodeohärkä, jonka selässä pysymistä voivat harjoitella niin lapset kuin aikuisetkin.

Vuoden 2017 karkeloita vietettiin liikenneteemalla. Hälytysajoneuvot, poliisit ja rosvot, lasten oma ajorata, ponit sekä hauskat leikkipuistopoliisit Maltti ja Valtti vauhdittivat kävijämme aikamoisiin karkeloihin.

Vuonna 2018 teemana oli merirosvot. Tapahtumassa oli kunnon huvipuistotunnelmaa, kun lapset saivat kiikkua viikinkilaivassa, lasketella alas hurjaa ilmaliukua pitkin, testata taitojaan surffilaudan selässä ja onkia oikeasta kanootista! Oli myös poneja, arvontaa, puffettia, kasvomaalausta, askartelua, pomppulinna ja kohokohtana superhauskat merirosvopellet, jotka lauloivat ja hauskuuttivat itsensä lasten sydämiin.

Kuvia menneiden vuosien tapahtumista löydät kuvagalleriasta ja ideoita tuleviin tapahtumiin voi esittää yhdistyksen hallitukselle!

Seuraavat Kevätkarkelot järjestetään sunnuntaina 18.5.2019, seuraa ilmoittelua!