Nuoret

Nurkkaputka

Punkalaitumella toimii torin laidalla nuorisotila Nurkkaputka, joka on avoinna keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 15-19. Nurkkaputkassa voi keitellä kahvia ja tavata muita nuoria. Tilasta löytyy myös ajanvietteeksi lautapelejä, biljardipöytä, jalkapallopeli sekä "pleikkari".

Ideoita, please!

Toivomme, että nuoriso kertoisi meille toiveitaan toiminnasta. Haluatteko lähteä reissuun jonnekin, osallistua elokuvailtaan tai ehkä saada tukea johonkin jo järjestämäänne toimintaan? Me emme tiedä jos te ette kerro. Voit ottaa suoraan yhteyttä johonkin hallituksen jäsenistä tai vaikka lähestyä meitä palautelomakkeella.

Tukareita mukana Kevätilo-keräyksessä Pourulla 16.4.2011

Vapaaehtoiseksi

Yhdistys tarvitsee aina vapaaehtoisia erilaisiin tehtäviin. Jos sinä haluaisit askarrella lasten kanssa, tehdä kasvomaalauksia tai vaikka olla mukana suunnittelemassa nuorille suunnattua toimintaa, ota yhteyttä hallitukseen.

Aktiivisesta yhdistystoiminnasta saat hyvän mielen ja kokemuksen lisäksi todistuksen, jonka voit liittää ansioluetteloon. Vaikka tehtäväsi yhdistyksessä ei olisi ollenkaan samaa alaa kuin mihin hakeudut töihin, on aktiivisuus aina plussaa työnantajan silmissä.